2012. április 7., szombat

Szeret(né)lek 1


És akkor új napra ébredsz … De még mindig egyedül egy kapcsolatokra épített világ kellős közepén. Illetve hiszed, mert láttad, hogy párban minden könnyebben megy … Példa a szüleid. Vagy bárhova is sodor az élet, mindenhol csupa - öröm boldogság, egy új tavasz ébred, minden madár társat választ, csak benned hal meg valami minden egyes nap,mert nem vagyok elég jó se neki … Se magamnak!De pláne neki.
És persze hogy ebben csak is ő a hibás, mert én tökéletes bla-bla-bla… Hazugság. Azaz nem,illetve de csak magunknak! Mert ha nem vagyunk elégedettek magunkkal és kevésbé vagyunk képesek a változásra miatta,akkor nem benne van a hiba. De mennyivel könnyebb bezárkózni és mindent a másikra fogni. Pedig ott kezdődik általában, hogy nem is tudjuk mi magunk se, hogy mi a baj velünk vagy a világgal? Talán egy új frizura, pár új cucc, és talán ha kimozdulunk az életbe este, összejöhet a találkozás a (hogy lehet felismerni a NAGY Ő-t? Bazi nagy kerek valami két idézőjellel felette! J ) nagyon Vele!
Mert vele minden szép és vele minden jó, vaníliás csoki fagyi amikor csak megszólal és rám néz. És a hangja… ÓÓÓ… Már megint csak elképzeltem valakit valaminek és nem,de ha esetleg igen és tényleg benne látni a fényt az alagút végén, hogy ketten az úton vele elképzelhető a világ,bármi is jön szembe. Akkor szerintem saját magam zavartam össze, és azt a kedves ismerőst,aki talán olvas… J 
És hogy őszintén mi van?Egy ismerősöm azt mondta egyszer,miután olvasta a verseim,hogy szerinte ez a legőszintébb versem,és tudja rólam,hogy valószínűleg így is érzek ... Feketén/fehéren.

SZERETNÉ(le)K
Én csak szeretnék boldog ember lenni,
Én csak szeretnék mindig becsületes lenni,
Én csak szeretnék egy jobb világban élni,
Én csak szeretném, ha többé nem kellene félni.

Én csak szeretnélek téged valahol meglelni,
Én csak szeretnélek igazán szívből szeretni.
Minden gondom, bajom elől hozzád menekülni,
Két karod közt, ölelésedben biztonságra lelni.

Én csak szeretnék, ha lehet, mindég veled lenni.
Én csak szeretnék két szemed tükrébe fürödni,
Én csak szeretnék végre neked énekelni,
Én csak szeretnék újra ismét szeretve lenni.

De nem tudom merre is induljak el feléd,
Kereslek, de nem talállak, jöjj te inkább elém. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése