2012. április 8., vasárnap

magamról egy kicsit



"...Azért építek falat magam köré,mert látni akarom,hogy ki az aki átmássza!..."


Hogy ki vagyok,mi vagyok?Sablonosan: aki ismer tudja.
Néha kicsit bolondos és szórakozott,máskor önmagába forduló,de mindig önmagát adó, maszk mögé kevésbé bújó emberke,akinek nincs elég bizalma magába és néha az emberekbe se,holott a hiba bennem van,kivéve ha ... Ezt a blogot is azért hoztam létre, hogy a mindennapi dolgaimat és gondolataimat világról,mindenről valahogy ki tudjam adni magamból,nem mintha nem lenne aki meghallgatna,de így könnyebb.Nekem.

Túl anyagias és információkkal teli világunkba azért vannak még dolgok amik hiányoznak vagy csak kevesebbre értékeljük, a személyes találkozók száma, a régi ismerősökkel való kapcsolat tartás, mert egy kis holmi kis meg nemértés vagy másképp viszonyulás végett gyerekkori barátok és ismerősök nélkül folytatjuk életünket tovább, mert habár kimondtunk már dolgokat vissza nem lehet csinálni, minek is kellene próbálkozni mentegetni a menthetőt, jobb ha elmegyünk egymás mellett mint két idegen, csak kisbaráti társaságban próbálunk szólni egymáshoz, akkor is csak mert muszály.
Minden ember különböző egyéniség, nincs két egyforma belőlünk se, még ha lenne is egy látható ikertestvérem, akkor se Én lennék, hanem Ő.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése