2013. október 31., csütörtök

Idézetes ...

Üdv mindenkinek.
Nem vagyok itt, annyit azért máshol se, de azért elvagyok. Az olvasás most leköt, a verseimmel kapcsolatba majd még lesznek, de most nincs. Vázlatok igen, a folytatásra várva.
Második tavasz van most odakint, csak annyiba változott a kép, hogy most a lehulló levelekkel kapcsolatba kell úgy látni, hogy mindegyik egy szép virág.

Találtam egy idézetet megint, ami tetszik,és úgy éreztem itt a helye. A mondanivalója végett is, mert tényleg minden ember más és más. És mégis eggyek vagyunk.


„Senki sem különálló sziget; minden ember a kontinens egy része, a szárazföld egy darabja; ha egy göröngyöt mos el a tenger, Európa lesz kevesebb, éppúgy, mintha egy hegyfokot mosna el, vagy barátaid házát, vagy a te birtokod; minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel; ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang: érted szól” - John Donne.
A fenti idézet Ernest Hemingway Akiért a harang szól című regényének mottója.

Leszek még majd nemsokára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése