2013. október 24., csütörtök

Egy kis öröm kell ... Minden nap

Minden nap van valami, ami örömöt okoz. Egy kis dolog, de örömteli.
Az utóbbi időben Nekem ez az olvasás. Nagyon bele tudom magam élni a történetek sokszínűségébe. Van, hogy le se tudom tenni, csak még egy oldalt mára.
Most nem sokatmondó, szórakoztató regényt kerestem. Találtam is, haladok is vele. 
Az  írást felváltja az olvasás. 
Leszek még itt is új írásokkal később. De most még olvasok egy ideig.

Próbálkozások dalszöveg írással kapcsolatba.  

Minden nap
A világ szürkévé tett
És létem a holtomiglan,
Bennem a múlt és minden emlék,
Várom, a sorsom beteljesüljék,
Teszem a dolgom nem kell dicséret,
ide születtem,itt kell, hogy éljek.
Minden nap egyszerűen
Minden nap nagyszerűen

Látom a ködös szivárványt,
Hidd el, hogy gyönyörű látvány.
Tövébe mondják, aranyra lelhetsz,
De azért a kincsért sokat kell tenned.
Menni a célig és nem feladni,
Őszinte embernek megmaradni.
Minden nap egyszerűen,
Minden nap nagyszerűen.

Teszem a dolgom amerre járok,
Ha bajban leszek, majd én is kiáltok.
Létem még mindig a holtomiglan,
De még itt vagyok, járom az utam.
Számba sült galambok nem repülnek,
Álmaim idővel majd teljesülnek.
Minden nap egyszerűek,
Minden nap nagyszerűek.

Minden nap,minden nap tovább …

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése