2013. október 9., szerda

Otthonom

Jöttem, itt vagyok. Üdv nektek.
Még mindig az olvasás köt le jobban, és majd igyekszem leírni a gondolataim a könnyvel kapcsolatba,még ha nem is teljesen vidám a témája ...
Hideg van odakint,ősz lett. De kimozdulni a szabadba,ha nem esik, lehet. Néha jólesik egy nagy séta. 

És sokat utazok, de az est végére hazatalálok. Mert itt az otthonom.  

Otthon
Itt születtem, a gólya hozott, mondják,
Csak letett valahol, és fojtatta az útját

Lassan felnőttem, és itt vagyok,
Szívből érzem, ez az otthonom.

Az összes utca nevét tudom majdnem,
Minden kavics vidáman köszön nekem.

Fülemmel hallom az utca mit dalol,
szememmel látom,hány ember lohol.

Legtöbbjüket név szerint is ismerem,

Mert itt születtem,itt van a helyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése