2013. július 7., vasárnap

Úton,és vissza

Kedves naplóm,ma újra a nyakmba vettem a világot,és elutaztam az üveghegyeken túlra,ahol a kúrta farkú kismalac éldegél,és mit hoz a véletlen,épp egy falusi ünnepsége pottyantam,kicsit megkésve,de még a kávéról nem maradtam le.
És az van,ami volt is,hogy a gonosz boszorkány elvarázsolt,annyira legalább is hogy előjött a csendes énem.Bár viszont nem annyira nehéz halgatni,amikor nem szólnak hozzád,csak a kutya bújik oda óvatosan egy kis törödésért.
Vagy lehet csak én nem vettem észre hogy szólva lett,csak a nagy ragyogástól ami a szemembe sütött,elakadt a szavam.De jó ez így.
A hintó előállt,lehet a bálba menni,ezer ismerős arc köszön.Folyik a tánc és hömpölyög a sokadalom.Na induljunk el haza,mindenkinek jobb lesz.És ha beázik a hintó,kicsit vizesen,de jó irányba haladunk.
Újra itthon,ébredés van.Azaz eddig se álmodtam,csak kárnak indultam el.Bár a kedves ismerősökért néha megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése