2013. június 30., vasárnap

Örökké nem eshet

Kedves naplóm.És kedves olvasók,vagy látogatók,azaz mindenki.
Közhelyek dobálása,és minden a régi.Azaz nem,de ez is egy megoldás.És nincs veszekedés,nincs harag,csak nem vagyunk láthatóak.Kezdem magam se látni,annyira áttetsző vagyok,mintha csak álmodtam volna,hogy veszekedés ésminden villámok csapnak belém,azaz körülöttem és remeg a föld.
Össezavartam valakit?Vagy netán mindenkit?Nem volt szándékos.Lekváros volt ...
Lényeg hogy van értenivaló is benne csak tudni kell a sorok között olvasni.Vagy megmarad annak aminek lennie kell,értetlenül próbál valamit közölni másokkal,amihez jelszótörő és kódlista szükségeltetik.
De tényleg.
És újra itt a nyár ... És ha már vihar,akkor egy új vers ... A kivétel kedvéért most újra saját


Viharban születtem,
Szelek szárnyán érkeztem.
Valami titkos erő ide láncolt,
Ereimben a vér most táncol.
A felhők közt, ha egyedül is, de szállok,
a rossz dolgoknak a képébe vágok.
Attól, hogy viharban születtem,
Hiszem , hogy örökké nem eshet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése