2013. június 25., kedd

Még vagyok ... leszek is

Végül is a napok csak jönnek,új emberek is néha,én is felkelek és járok egyet,már ha van erőm és nem kezd ki valamilyen nyavalya,amivel az utóbbi időben sajnos meg kellett küzdenem.Szinte napi szinten.És olyankor nem az írás érdekel a legjobban.

Nem hagyom abba,pedig akartam,illetve vagyok,leszek,lenni is fogok.És próbálom kiadni a gondolataim ilyen formába,verseket hozni ami épp az adott hangulatomhoz köthető.
Lesznek vidám írásaim,nem csak a kiábrándulás.
Nem lesznek kétértelmű szavak,mondatok.
Amíg van erőm,és mondanivalóm ... és amíg másképp látok ... Mert ilyen vagyok.

                                                                   Ilyen vagyok
Hazugnak tart a világ mégis,
Nem tehetek ellene semmit.
Kiállok az igazamért ha van értelme,
De van mikor nincs idő védő beszédre.

Ártatlanul kimondott kétértelmű szavak,
Egyesekre mindég másképp hatnak.
Ismeretlen ismerősök, pár szó és félre ismernek,
Nem tehetek róla, vagy pedig hazug az élet ….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése