2013. július 9., kedd

Nyár megint

"Ha végre itt a nyár, és meleg az idő,
Az ember strandra jár, mer' ragyog az idő." / A pancsoló kisleány

Igen,itt van újra.Ezért vagyok kevesebbet,nem keresek kifogásokat,a bújócskázásnak meg sok értelme van.És még mindig az akinek nem inge ... Köszönöm most jól vagyok.
És kapok segítséget is mindenbe,amihez kicsi vagyok,vagy nem értem igazán.És nem elküldenek,meghalgatnak.Mindennel kapcsolatba.Írás,élet.
Sokadik nekifutásra ismét verselgetek,képeket vadászok,és haladok.
A lényeg az egészbe annyi csak hogy maradok.Itt vagyok,és saját verset hoztam.

Itt vagyok
A szemekben csak közöny és semmi,
Ha átnéznek rajtam, tényleg jobb menni.
Visszanézek, de nem szólok,
Eljött az idő, lassan indulok.

Az üveghegyen is túlra megyek,
Hogy a kurta farkú malackával jóban legyek.
De nincs álom, nincs mese, maradok,

Ha bárki keres, megtalál, itt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése