2013. július 16., kedd

Kicsi szív

Újra itt.Mert valahol lenni kell,csinálni,folytatni,nem szabad feladni,abbahagyni se,csinálni,amíg öröm van benne.És Nekem is az legyen,ne csak az olvasóknak.
Rakoncátlankodik megint a minden körülöttem,és mostmár másképp állok hozzá.Nem szabad idegeskedni,az úgyse vezet sehova.Legalább is a megoldáshoz nem visz közelebb.Ahhoz nyugalom kell.Pár perc szünet,végig gondolni a dolgokat,és ha már ez megvolt,rájövünk,nem is olyan nagy a baj.És hogy minden orvosolható.Ha nem is minden azonnal,de meg fogom oldani.

Elküldtem tanácsra várva ezt a versem,és azt kaptam vissza,hogy aranyos.De nagyon, és vidám is,mint én.Habár akinek küldtem elolvasni,nem ismer.És hogy sok hasonlót írjak ... Úgyhogy még maradok ...

Kicsi szív
Csak egy kis szív szeretnék lenni,
szamárfüles füzetből néha kilesni,
Nézni és látni és igen,ott veled,
egy kicsi szívként a füzetedbe.

Mennyire  szép is lenne,
mosoly lennék a szemedbe,
Ha rám nézel,örül  a lelkem,
kicsiny szívként ülve a füzetedbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése