2013. július 22., hétfő

Napi öröm meg lakodalmas meghívós :)

Eddig valami oknál fogva szerintem nem láttam mindig a fától az erdőt.Vagy avval voltam elfoglalva hogy a kákán is csomót keressek.És most veszem észre (jobb későn,mint soha),hogy rengeteg ember van akire támaszkodhatok ha baj van.Aki meghalgat és aki elfogad ilyennek amilyen vagyok.Köszönet érte.Illetve köszönöm mindenkinek hogy vagytok.

Eljött a nagy nap,amikor is kézhez kaptam a második nyomtatásban megjelent kis írásom,ez is egy lakodalmas meghívóra lett megírva.Egy kis öröm a hétköznapokba ... 
Egyenlőre ennyi,majd leszek ...

Kicsit nehezen értettük meg a jeleket,
Ami végül is egymáshoz vezetett.
Együtt éltünk át több száz csodát,
Életünk lassan végre helyre állt.
Egy dolog még bizonyosan hátravan,
Jóban-rosszban együtt és boldogan.
Osszátok meg velünk eme szent napot,
Holnap hajnalig velünk vígan mulassatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése