2014. február 5., szerda

Talán

Sziasztok.
Újra. Ahogy belegondoltam,már több mint egy hónapja ... hogy a múzsám ... Illetve december eleje óta nem "verselek". Vagy közepe. Már nem emlékszem. 
Valami szójáték volt, és azt még nem hoztam el ide. Na majd legközelebb.
Egynlőre vagyok, maradok, hozok verseket is. 
Voltam bent a könyvtárba a napokba, és semmi ... Illetve addig gondolkoztam azon, hogy majd legközelebb veszem ki azt amit ajánlottak, hogy most majd megint várhatom, hogy bent legyen ... Coelho a változatosság kedvéért ...
De most tovább állok .... majd még leszek ..

Wass Albert : Talán
Talán egy könyvben vagyok egy betű.
Talán egy szó.
Talán egy költemény.
Mit tudom én.
Csak azt tudom,
hogy nagyon szomorú lehet az a mondat,
mit kiolvas belőlem valaki,
ha letette a tollat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése