2013. november 5., kedd

Útravaló mindenkinek ...

Sziasztok.

Esik.Legalább is most igen, és ha már így alakult akkor benéztem.
Nem annyira jönnek a versek most, én meg nem erőltetem. Majd lesznek. Újak is.
Most még mindig olvasok, meg amit kell, teszem a dolgom. Néha ügyesebben, máskor nem annyira, vagy pihenek. Jól vagyok, odafigyelek magamra és másokra. Mindig, mindenkor ...

Útravaló mindenkorra …

Légy gyengéd és hajthatatlan,
Vásárba olcsón el ne add magad.
Előre nézz, ne össze-vissza,
Legyen minden tetted tiszta.

Láss csodás színeket,
Ne csak fekete-fehéreket.
Az álmaid fel ne add soha,
Legyen az élet bármily mostoha.

Találd meg a helyes utad,
Mindig arra vigyen a lábad.
Éld az életed helyesen és szépen,

Tiszta szívből én ma ezt kívánom Néked ….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése