2013. augusztus 24., szombat

Végül is ... Maradok

- Mi veszi rá az embert, hogy önmagát gyűlölje?
- Talán a gyávaság. Vagy az örökös félelem, hogy rossz, és nem felel meg az elvárásoknak.
Paulo Coelho : Veronika meg akar halni

Végül is igen,az állandó mindenkinek megfeleni, nem vagyok elég jó, mert mások jobbak. Pláne ha ezt éreztetik is az emberrel, az tud benne nyomot hagyni. És vannak dolgok amiken nem tudunk,illetve nem is akarunk változtatni, a többi meg állítólag biológia. De az állandó marakodás önmagunkal, végül is túl sok jót nem szokott eredményezni. Vagy meghasonlunk, vagy elkezdünk felvenni eddig nem használt tulajdonságokat és rítusokat. De akkor meg már jó úton haladunk, hogy elveszítsük magunkat. Hol a határ? Ha az maradok aki vagyok, hova jutok. Végül is ha jobban belegondolok, nem érdekel. Illetve érdekel is, meg nem is, jó helyen vagyok, önmagam vagyok, néha ilyen, máskor olyan. Olykor bolondos, aztán búskomor, aztán meg ... De ez is mind én vagyok. Aki próbál megfeleni magának, a világnak, másoknak. Néha mindenkinek. És lehet Én csinállom rosszul. Csak eddig kevesen rúgtak hátsón.
Leginkább hirtelen felindulásból elkövetett tettekkel, gondolatokkal. Amit holnapra már megbánnék. És marad az alszok rá még egyet. Ki akartam lépni innen. Próbáltam, de nem ment. Maradok egy ideig még itt. És folytatom az utam "ebbe" a világba is. És kint is. Majd valamerre alakulok.

Ács nagy Éva : Még akkor is
Tök jó néha bolondnak lenni,
akkor azt hiszed nem fáj semmi.
Nem lát még beléd a külvilág,
nem látja azt, hogy mi fáj s bánt.
Ha vérzik is belül a szíved,
ne mutasd meg senkinek, minek.

Tök jó néha bolondnak lenni,
harmatos réten mezítláb menni.
Szállni a mezőn a pillangókkal,
dalolni korán a rigókkal.
Pórázon vezetni a cipőt,
akkor is ha mindenki más röhög.

Tök jó néha bolondnak lenni,
ha sírnál magadban énekelni.
Nézni a semmibe s nem érezni,
könnyekben úszva jót fürödni.
Esőben csatakosra ázva,
menni előre a nagyvilágba.

Tök jó néha bolondnak lenni,
belül sírni, kifelé nevetni.
Nyáron izzadni bundában,
boldog lenni álomországban.
Elhitetni hogy minden rendben,
akkor is ha zűr van a fejedben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése