2013. augusztus 27., kedd

Hajnali fénybe ... Újra saját vers

Szép vidám napot mindenkinek.
Lassan de biztosan megint hozom a verseim,van pár új.
Gondolatok is vannak mellé.
Talán szerkesztek hozzá pár szót legközelebb,mert most ennyire futotta.És nekem is futnom kell tovább,de mint igértem leszek,azaz jövök még.

Hajnali fényben,
Kereslek téged,
Érzem, hogy reám vársz.

Alszik a város,
Nem vagyok álmos,
Hagyom, hogy rám találj.

Késik a reggel,
Ketyeg a vekker,
A zene égig ér.

Mindenki táncol,
Nem vagyok álmos,
Gyere most felém.

Hajnali fényben,
Áttetsző minden,
Megtéveszt a valóság.

Szemeim nyitva,
Látásom tompa,
Elnyom a fáradtság.

Már nem hallom a zenét,
A csend lassan utolér,
Vár rám egy más világ.

Az álmok tengerén
Csak Te meg Én,
Nincs már több viszlát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése