2013. szeptember 6., péntek

ABC vers

Szép napot. Rég jártam erre, bevallom. 
Most annyira nem megyeget az írás se mindig, és gondoltam megint ismeretlen ismerősök verseiből csemegézni,de arra még lesz idő. Olvastam egy oldalon, hogy vannak ehhez hasonló versek, és ezért gondoltam arra, hogy megpróbálom én is. 
Emígy minden rendbe. Felém, velem ... Újra olvasok, találtam is könyvet ami érdekel, talán még idézetet is hozok belőle egyszer. Lehet legközelebb már itt is lesz.
És igyekszem minél hamarabb újra jelentkezni.
Addig is ez a vers tőlem.


Arany  alkonyon
Bársonyos
Csókunk csattan

Derűsen
Egymás  
Fülébe
Gagyogunk.

Hirtelen halkulunk,
Ingerek igyekeznek
Játszani jövőt
Kettőnkből.

Legbelül
Megint
Némaság.

Orcádra olvadok,
Perceink peregnek,
Riadva repülünk
Százfele sietve.

Tehozzád
Vissza
Zarándokolnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése