2012. május 15., kedd

Barátaimnak ...

Vannak napok és hetek és órák,és egy gyenge pillanatomba írtam a következő versem,amiről egy nagyon kedves barátom mondta,hogy neki ez a kedvence,mert ebben benne vagyok és teljesen eltaláltam és megírtam azt ami leginkább jellemez.


Barátaimnak


Már megint én lettem a célpont, érdekes,
Hát jó, legyen ahogy kell, ÉN elviselem.
De ha majd én is egyszer kinyitom a számat,
Megfogtok lepődni, és nem lesz majd bocsánat.

Hisz kimondom én, ami a szívemen a számon,
És az se érdekel, ha utána kitörlitek a számom.
De hogy miért mindig pont én legyek a hibás,
Az emberek többsége mind irigy, ez nem vitás.

Érdekesebb dolog a másiknak bajt keverni,
Mint kiállni a világ elé, és őszintének lenni.
De hogy mit értek el vele, ezt csak ti tudjátok,
Keveritek a dolgokat, eljátszva a barátságot.

Én se vagyok tökéletes, és senki se az talán,
Régóta nem tökéletes már ez a szép kis világ.
Én miért merek veletek mindig őszintének lenni?
Hogy tudok mindig mindenen nevetni?

Hogy nem érdekel a világ véleménye rólam?
Hogy mit mondanak mások, nem érdekel régóta.
Úgyse lehet mindenki ízlésének folyton megfelelni,
Vagyok aki vagyok, nekem így jó, szeretek nevetni.

És ha nem vagyok mindig a legőszintébb veletek,
Szólajtok rám, hisz veletek egy hajóba evezek.
Megjátszom magam vagy nem. Hol a határ?
Kidönti el, nekem mi a jó, idegen vagy barát?

Egyik se, ez a döntés mindig csakis rajtam áll,
Fogadj el vagy hagyj el, a döntés most rajtad áll.
Én mindig másként fogok a dolgokhoz állni,
Lehet, hogy így nem jó, de legalább egyedi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése