2012. május 8., kedd

A sziget ...


Volt egyszer nagyon régen egy sziget,ahol emberi érzések éltek: a Vidámság, a Bánat, a Tudás és még sok más, így a Szeretet is.
Egy napon az érzések tudomására jutott,hogy a sziget süllyed.
Ezért valamennyien előkészítették hajóikat és elhagyták a szigetet.
Egyedül a Szeretet akart az utolsó pillanatig maradni.
Mielőtt a sziget elsüllyed, a Szeretet segítségért imádkozott.
A Gazdagság egy luxushajón úszott el a szeretett mellett.Ő megkérdezte:
-Gazdagság, el tudnál vinni magaddal?
-Nem, nem tudlak!A hajómon sok aranyat, ezüstöt viszek,itt nincs már hely számodra!
Így hát megkérdezte a Szeretet a Büszkeséget,aki egy Csodaszép hajón közeledett:
-Büszkeség,kérlek!El tudnál engem is vinni?
-Nem Szeretet,nem tudlak elvinni!
-válaszolta a Büszkeség,-
itt minden tökéletes, és Te esetleg ártanál a hajómnak!
Hát,a Szeretet megkérdezte a Bánatot is,aki éppen előtte hajózott el:
-Bánat,kérlek,vigyél el magaddal!
-Oh, Szeretet-mondta a Bánat-én olyan szomorú vagyok,de egyedül kell maradnom a hajómon!
A Vidámság is elhúzott a Szeretet mellett ,de olyan elégedett és boldog volt,hogy meg se hallotta a Szeretet kérését.
Hirtelen megszólalt egy hang:-Gyere Szeretet,én elviszlek téged!
Aki megszólalt,egy öregember volt.
Szeretet olyan hálás volt és olyan boldog,hogy elfelejtette megkérdezni
az öreg nevét.Amikor földet értek,az öreg elment.A szeretet úgy érezte,sokkal tartozik neki,ezért megkérdezte a Tudást:
-Tudás,meg tudod mondani,ki segített nekem?
-Az Idő volt,mondta a Tudás.
-Az Idő?-kérdezte a Szeretet.Miért segített rajtam az Idő?
A Tudás válaszolt:
-Mert csak az Idő érti meg,hogy milyen fontos az életben a SZERETET!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése