2014. október 3., péntek

Október

Üdv mindenkinek.
Erre jártam,benéztem, új hónap, a tervek a régiek, én is a régi vagyok. Még mindig gondolkodóba, vajon hova tovább. De ami a lényeg, minden út a cél felé az első lépéssel kezdődik, és azon túl vagyok. Kismillió lépés áll még előttem, de bizakodó vagyok.

A levelek már nehezen maradnak fent a fák ágain, egyre hűvösebbek a nappalok és az éjszakák. Hiányzik a természetbe való botorkálás, de majd lejutok, mert közel az erdő. Sétálni meg szeretek a fák közt, mert csendes most megint. Illetve csak a levelek és az apró ágak reccsenése töri meg a harmóniát. A gesztenyefákat kerülöm egyedül, mert veszélyes alattuk sétálni. A gravitáció jobban érvényesül azon a részen, és nem kellemes ha az ember fejére esik. De ilyen szeszélyesek az őszi napok mindenhol.
És nemsokára lehet sült gesztenyézni. Azt már várom megint.
Majd leszek, egyenlőre tovább állok, és kellemes őszi időt kívánok.  

Radnóti Miklós : OKTÓBER
Hűvös arany szél lobog,
leülnek a vándorok.
Kamra mélyén egér rág,
aranylik fenn a faág.
Minden aranysárga itt,
csapzott sárga zászlait
eldobni még nem meri,
hát lengeti a tengeri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése