2014. június 1., vasárnap

Június

Üdv mindenkinek.
Volt pár nap amikor nem igazán tudtam volna jönni, mivel időnként erre is megjelenik a technika ördöge, és hát meg lettem találva én is. De megoldódtak a problémák, most egyenlőre működőképesek vagyunk.
Beköszöntött a meteorológiai nyár első hónapja. Szeretem a nyarat, szerintem evvel elég sokan vagyunk hasonló véleménnyel. Majd újra lehet úszni ismét. 
A többi meg majd lesz valahogy. 
Egyenlőre ennyi, majd igyekszem lenni újra, addig is integetés és balra el ... 

Radnóti Miklós: JÚNIUS
Nézz csak körül, most dél van és csodát látsz,
az ég derűs, nincs homlokán redő,
utak mentén virágzik mind az akác,
a csermelynek arany taréja nő
s a fényes levegőbe villogó
jeleket ír egy lustán hősködő
gyémántos testű nagy szitakötő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése