2014. június 24., kedd

VB és a szavak ereje ...

Üdv.
Öööö az van hogy javában tart a Világbajnokság labdarúgásban ... Olvasni is futva vagy lopva, de most még kerülget valami takonykórság is. Ki az aki csak a melegbe tud megfázni? A legnagyobb melegekbe? És még a fagyinak a környékébe se jártam ... Most így jártam ... Egyik szemem a tévén, másik az aktuális könyv lapjain.
Megfordultam pár helyen  környékbe, elvesztem egy könyvkereskedésbe, és egyenlőre ennyi.
A mai versnek sincs konkrét oka, miért ezt választottam, de ide való ... Szerintem.
Megyek teázni, még le nem győz a megfázás jobban, mint ahogy most állok ...

Kun Magdolna : A szó ereje
Tudod a szó,
éget, mint a sav,
üszkös sebet ejt,
melyen forradás marad,
és soha nem lesz sima
a domborodó heg,
mert a só marta könny,
mindig rápereg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése