2013. május 18., szombat

Reménytelen szerelem 1.0


"A reménytelen szerelem sokkal költőibb, költői feldolgozásra sokkal alkalmasabb, mint a boldog szerelem. A költőt is sokkal jobban ihleti: mert az ihlet legfőbb táplálója a vágy, és az ember nem az után vágyódik, aki mellette van, hanem az után, aki messze, elérhetetlenül messze van." Szerb Antal

Végül is ezért vannak tipikusan szomorúbb oldalak,és a legszebb szerelmes versek is mind a be nem teljesedett szerelem szülötte.
Ha összejön,már nem lesz kinek írni,mert boldog pillanatiba az ember kevésbé ül gép elé,vagy írogat kis cetlikre rímeket.A téma nincs lefutva.Még van bennem erő,és véleményem is mindenről.

Mai napi bölcselet,miközben beszélgettem valakivel,akkor jött e gondolat : HA NEM TUDSZ/AKARSZ ESÉLYT ADNI,NE TARTS KÉTSÉGEK KÖZT ... FOLYT KÖV.



Őrzöm az álmaid

Éj fekete hajad
Ég a hófehér párnán,
Most nem kell félned,
Itt vagyok,vigyázok Rád.
Pihenj nyugodtan,nincs baj,
Amíg meg nem jön a hajnal!
Töröld ki a fejedből ami bánt,
Itt vagyok,vigyázod Rád.

Szállj messzire az álmok szárnyán,
Azután váltsd valóra mit álmodtál.
Nincs baj,most melletted vagyok.

Nézem,ahogy nyugodtan alszol,                  

És a fekete hajad a párnán ragyog.
Melletted vagyok,segítek ha akarod.
(Ha hagyod)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése