2013. május 30., csütörtök

Csend vagyok,vagy még az se

Új napok,minden új,és kzbe a sok újdonság varázsa közt is megtalál a monoton,mindennapi.Próbálkozok csapkodni repülés közbe,de a gravitáció nagy úr. Akkor inkább majd legközelebb tanulok meg repülni.
Vagy mást próbálok keresni,csinálni,ami megy.És lehet egyszer,ha nagyon összeszedem magam,megpróbálom újra a repülést.

Van egy dal,amióta meghallottam,elég gyakran jár az eszembe,kölcsön is vettem pár sorát,illetve egyet.Egyébként csak ajánlani merem mindenkinek a zenekart.Ők a Punnany Massif,daluk címe pedig Csönded vagyok.Az utolsó sor tőlük van.Remélem nincs harag.

Csended se vagyok …
Most elmondom mim is vagy,lennél nekem,
Színpompás szivárvány,több ezernyi kis titok,
Friss vizű patak,mi életet mentő szomjat olt.
Lennél a harmat a hajnalos virágzó réteken.

Reggeli ébredés és derűs mosoly arcomon,
Vihar után a megnyugvás és a szivárvány,
Kicsiny lelkembe csupa öröm és boldogság,
Pár fura dallam,de fülbemászóan aranyos.

De csönd lettem,mert elmentem,
„Mi más is lehetnék, csak csönd neked.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése