2012. október 22., hétfő

Hol nem volt,nem volt hol mese ... kicsit másképp


Hol volt,hol nem volt,voltam én,voltak mások,és mégis valami furcsa üresség támadt most bennem. Próbálkoztam,de mivel létezik az a szó hogy korkülönbség, evvel le is lehet zárni a dolgot.
Illetve mégse.
Mivel idővel kiderül,hogy elég normális emberke vagyok,aki rendes/kedves , csak túl nehezen bízik meg emberekbe, és nehezen tudja kimondani, hogyha valaki nagyon is tetszik neki,vagy kedvel,vagy bármi. Nem beszélek trágárul,ritkán káromkodok,és ha nem is teszek egyes fontos emberkékre mély hatást,nem dobálózok szívecskékkel rögtön,az nem azt jelenti,hogy nem fontos az illető számomra.
Persze lehet dobálózni a szavakkal,hogy Én annyira aranyos vagyok,és az egyik legrendesebb emberke akit az utóbbi időben megismertek egyesek,csak hát a kettesek mindig is többen lesznek. És ha esetleg meg akarod kérdezni,mi is az ami változott,hiszen amikor én akartam közelebb kerülni,jött az hogy idősebb vagyok,most meg … Mi változott?Ugyanaz vagyok,mint 3 hónapja kb. És mégse ugyanaz. Hogy mi változott?Nem tudom,illetve igen,csak nem vallom be. Még mindig a korom,meg a bizalmatlanságom a világgal szembe,hogy kikosaraznak,vagy kinevetnek,ha beszélni akarsz róla,ami a szívemen,a számon. Ami a szívemet nyomja. Mert mindig ez a mindenen túlgondolkozós,nem belevágni semmibe,mert félek,hogy megsebzem magam. Megégek vagy megütöm magam.
Igen,az vagyok,aki ha beleesik egy gödörbe,és kimászik belőle,holnap megint csak arra járok,és csodában bízok,hogy talán ma nem esek bele,és nem ütöm meg magam. Legalább is nem nagyon.
De aztán újra csak a zuhanás… És egyre lejjebb … Lejjebb …
Mélyül a gödör,minél többször esik az ember bele. De megtanultam fel állni,és mosolyogni újra. 
Itt a vége,elfutok délre ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése