2012. október 25., csütörtök

Múzsa ...

Mindig is kell,hogy legyen aki megihlet.Egy mosoly vagy egy pillanatnyi találkozás bárkivel,egy jó beszélgetés,valami közös dolog,vagy elég egy szó,ami bennem megragad ...


Egy lánynak …
Volt egy lány, kinek éjfekete haja és barna szeme volt,
A mosolya mindig is teljesen elvarázsolt.
Mindig a napom fénypontja volt,
Mikor barátságosan hozzám szólt.

Talán egy másik mesében, ha jönne a sárkány,
Abban csakis Ő lenne a legszebb királylány,
Ott ülne elrabolva szomorúan és csak azt várván,
Mikor jön a délceg lovag paripán, ki kiszabadíthatná!

De reggel lévén felébredtem, rájöttem ez nem mese,
Csak saját kicsi két kezem lóg megint a bilibe.
Magamba csípek és végre ébredek,
Szép álom volt, csak hamar lett vége.

Nincs mese, új és újabb napok várnak,
Búcsút intek Én is a fekete lánynak.
Szia, menj és magadra jól vigyázz,
Kísérje minden napod öröm és boldogság.

S hogy benned pár napra Múzsára leltem,
Ezt azt hiszem csak Neked köszönhetem.



Múzsa
Azt mondjátok néha a rossz múzsa is múzsa,
De rám már nem hat gyönyörű fekete rúzsa.
Csak átnézek rajta, csak nevetek rajta,
Tudom vissza húzna, ha csak rajta múlna,
De most még erősnek érzem magam újra,
Van még erőm felállni, ha elesek újra és újra.
Nem fog engem megtörni vagy belökni a kútba,
Nem hiszek már benned, bocs, Édes Kicsi Múzsa. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése