2012. október 22., hétfő

Lakodalmas meghívóra 1.0


És idén tavasszal összejött,megjelentem nyomtatásba. Egy kedves ismerős kért meg,hogyha van kedvem és időm,mivel szeretek írogatni,hozzak össze valami szépet,amit rá rakhat az esküvői meghívójára. Én meg csak álltam és néztem,és nem tudtam megszólalni.
Gondoltam felrakom ezt is mert ha nem is saját gondolatok,de saját vers.

Motoron érkezett régen a szerelem,
Mindent elsöpörve és igen hirtelen.
Akkor még nem tudtuk mi lesz a vége,
Kerestük a boldogságot egymás szemébe.
Ám Erdélyben titokban meg lett kérve kezem,
Minden egyes közös percre jól emlékszem.
Most arra kérünk titeket, tartsatok hát velünk,
Ünnepeljük együtt, hogy a legjobb útra lépünk.

Eljött ím a nagy nap,
Két ifjú szív egy közös
Célért egyszerre dobban.
Útvesztőkön keresztül
Kéz a kézbe minden nap,
Együtt jóban és rosszban,
Együtt amíg a szív dobban.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése