2014. július 15., kedd

Ruhat

És minden jónak vége szakad egyszer, véget ért a fociláz, azaz a világbajnokság. Újra lehet délutánonként valami hasznosat csinálni, nem a tévét bámulni, bár amilyen szeszélyes az időjárás, legalább is az utóbbi napokba, értelmesebb bent, mint kimenni és hirtelen jól elázni. Bár azért az elázásnak is megvan a maga varázsa. Legalább is szerintem.
Ígéret szép szó, hoztam új verset, nem annyira hagyományos címmel, inkább olyan nézz a látvány (mondanivaló) mögé. Illetve ahány ház, annyi szobás és annyi különböző ember. Akik megeszik a RUHATot. Vagy nem. Vagy mégis. Olyan határozottan tudok néha dolgokat állítani. Vagy nem ...

RUHAT … és a többi (Tréfa)

Elhangzott kérdések után a csend,
Egy tréfás történet, mi a füledbe cseng.
( Megy a ruhat újra az erdőbe … )
Mit elmeséltem egyszer egy éjjel,
Amikor együtt voltunk és nem szerte széjjel.

 Vagyok mint bárki, kinek mi és mennyi,
Segítőkész barát vagy egy egyszerű jenki.
( Ez esetben talpraesett és fürge ürge)
Néha más bőrébe vágyó, én kicsi jellem,
Térdre estet olykor a „megfelelési szellem”.

Eltévedek  igen gyakran, kanyargós utakon járva,
Dúdolva bármit, ami épp a szívemet bántja.
(Néha bizony  eltévedni is emberi dolog )
Még mindig nem lettem tuti táncdal énekes,
A korom és a hangom, az alakom meg lényeges.

Maradok annál, hogy jobb ha inkább írok,
Lehet ehhez hobbi szinten jobban konyitok.
( Még elkerül az ihlet, inkább olvasok )
Lassan ennyit rólam, újra összevissza írtam.
Kiadni most magamból mára ennyit bírtam.

Ui:
Verseknél azt mondják az utóirat ritka,
Elárulom hát mi is most ennek a titka.
Csak egy mondat, és jól jegyezzük meg:
A barack nem csengő és a medve nem játék helyett:
Nem a RUHAT eszi az embert …

( Nézz a látvány mögé … A látszat néha csal … )

Én meg majd csak leszek újra. Üdv mindenkinek ... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése