2014. január 26., vasárnap

Szóhasználat és kéztevős ...

Üdv.
Kettős gondolatok vannak bennem újra, takarítottam a gépemen a régi dolgokat szelektáltam, és találtam egy csomó haszontalan, és jópár hasznos dolgot, például amiket be kellene fejeznem írások,versek ... Amiket egyszerűen szerintem lefelejtettem hogy vannak, vagy csak kiment a fejemből. De majd lassan nekikezdek újra és befejezem, amit gondolok. 
A szavak meg nekem mások néha ... Mármint amit használok. Végül is majd érthető lesz minden körülöttem és Tőlem is. - (Patt a helyzet, ez mi van... )
                      (Csak néha kicsúszik.
                  A talaj, ahonnan kell ... )

Nem annyira szeretem József Attila verseit (Ágnes Vanilla azért szépen megcsinálta a verses albumát,amin a szerző versei vannak elénekelve! Szép hang, minőségi versek), de most még is azt hoztam, mert valamiért megfogott.

József Attila: Tedd a kezed
Tedd a kezed
homlokomra,
mintha kezed
kezem volna.

Úgy őrizz, mint
ki gyilkolna,
mintha éltem
élted volna.

Úgy szeress, mint
ha jó volna,
mintha szívem
szíved volna.



Majd leszek, addig is mindenki magára vigyzáva csúszásmentesen ... 
Üdv és integetés részemről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése