2013. december 18., szerda

Valaki mondja meg ...


Üdv.
Nem tudom, hova merre tartok az oldallal kapcsolatba. Bár ha találok valami verset ami megmozgatja a fantáziámat, azt elhozom ide. Megyeget is meg nem is az irás, járok is erre meg nem is, másfele járok, meg nem is. Néha meg elbújok mindenki elől. Néha meg nem. Néha szeretnék ... majd máskor. Most ez van. Vagyok.  
Ismétlés a tudás anyja, ismétlés a tudás anyja ... Szóval csak ismétlem magam, az utóbbi két versem szinte ugyanazon téma, csak más csomagolás. Lehet el kellene vonulnom kicsit gondolkozni, új szavakat találni a megkopottak helyett. Vagy csak letörölni a port róla. Vagy csak ... Menni, messzire ... Kérdezni akarok, és válaszokat találni. 
"Valaki mondja meg, hogyan kell élni,
Apám azt mondta, ne bánts mást."

"Valaki mondja meg, miért vagyunk itt,
Anyám azt mondta, hogy boldog légy."
LGT - Valaki mondja meg

Most erről szól amit hoztam. Majd  még leszek. Befejezetlen gondolatokkal :)

Éles Attila : Befejezetlen gondolat

Ma elfutottam az emberek elől,
Egy gondolat mögé bújtam.
Szél fújt észak felől,
az utat betakarta a köd és
csak vártam, hogy elmúljon
a hiábavaló erőlködés.
Mellkasomra ült az éjszaka,
hideg kezét homlokomra tette,
vizsgálta mi van mögötte.
Csupán befejezetlen mondatokat látott.
Az életem kereste köztük vagy halálom.
Egy gondolat alá rejtettem magányom.
A hiányzó szavak fölöttem keringtek,
hogy holtan hulljanak le
mint, a levedlett levelek.
Szótöredékek között utat talált 
a gondolat, mint a vulkán tört ki,

innen el kell menni ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése